Главная » 2013»Март»19 » Производители называют подорожание иномарок «созданием условий для инвестора»!!!!
16:51
Производители называют подорожание иномарок «созданием условий для инвестора»!!!!
Производители называют подорожание иномарок «созданием условий для инвестора»!!!!
«Укравтопром» выпустил заявление, в котором высказал свою официальную позицию по поводу введения специальных пошлин на ввоз иномарок.
Предлагаем Вашему вниманию официальное заявление национальных автомобильных производителей в лице корпорации «Укравтопром», которая ответила на критику импортеров. Напомним, что вчера стало известно о введении с 13 апреля специальных добавочных пошлин на ввоз иномарок.
Заявление «Укравтопрома»:
«Розпочався процес по створенню умов для інвестування у виробництво - «Укравтопром»:
"Асоціація автовиробників України «Укравтопром» вважає введення спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових автомобілів першим кроком для створення умов для інвестування у виробництво. Створення умов, при яких інвестувати у виробництво автомобілів буде вигідніше ніж у реалізацію готової продукції, буде потужним стимулом для світових автовиробників. Сьогодні ми вже маємо добрий меседж від Уряду, що процес по створенню таких умов розпочався. Інвестор завжди інвестує там, де є ринок, захисні бар’єри та підтримка держави. Прикладом може служити Росія, де правильна державна політика створила умови завдяки яким в країні вже побудовано 12 нових заводів і ще 6 будується. Загалом на сьогодні в Росії, крім традиційного ВАЗу та ГАЗу ще виробляються автомобілі 22 світових брендів. В цьому році вплив спеціальних заходів на ринок буде мінімальним. Існують товарні запаси на складах імпортерів, які будуть активно поповнюватись до введення спец мит. В свою чергу потрібен час і автовиробникам, щоб відновитись після зупинки виробництв. З часом, наприкінці поточного року, а скоріше вже у наступному році почнуться структурні зміни на ринку (на користь автомобілів, виготовлених в Україні), але без зменшення обсягів продажів як у окремих сегментах, так і обсягів в цілому. Щодо зростання виробництва, то різких змін а ні на ринку, а ні у виробництві очікувати не слід. Загрози, на які наголошували фахівці під час проведення спеціального розслідування міжвідомчої комісії, відбулись. Автомобільне виробництво зазнало колосальних втрат. Обсяги впали у порівнянні з 2008 роком у 6 разів. Ми втратили близько 30% ринку. Самостійно ці спеціальні заходи не в змозі суттєво виправити ситуацію. Але при застосуванні системного підходу до створення сприятливих умов діяльності автовиробників, термін їх дій має співпасти з відновленням позицій українського автопрому. Слід акцентувати, що подача заяви на проведення розслідування, його процедура та ті заходи, що містяться у рішенні Міжвідомчої комісії, повністю базуються на нормах і правилах СОТ. Саме членство у СОТ надає Україні такі інструменти захисту»."
Стоит также отметить, что в «Укравтопроме» не видят причин, по которым пошлины должны прекратить импорт автомобилей в Украину, оставив население без автомобилей: «Временное повышение пошлины на 6-13%% на некоторые легковые автомобили увеличивает общую ставку пошлины до 16-23%%, что меньше чем ставка, которая действовала до вступления Украины в ВТО и когда объемы импорта превышали сегодняшний».